مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-14اجتماعي

تردد یک میلیون و 990 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: طی روز گذشته مجموعاً تعداد یک میلیون و 990 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران تردد داشته اند.

- ، در خصوص وضعیت راه های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم و پر تردد در محورهای محور بومهن-جاجرود، محور تهران-لواسانات هستیم و هیچ گره ترافیکی و مسدود بودن راه ها مشاهده نمی شود.

مصدقی با اشاره به اینکه طی روز گذشته پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه آزادراه تهران - کرج با 178 هزار و 785 تردد بیشترین و محور جاده قدیم تهران، قم با 3 هزار و 419 تردد کم ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته 158 هزار و 573 وسیله نقلیه و جمع خروجی استان 200 هزار و 197 وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد یک میلیون و 990 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: در محور هراز محدوده گالری امامزاده هاشم، محور دماوند، محور تهران-بومهن، آزادراه تهران-پردیس شاهد بارش باران هستیم و بارندگی سمت جاجرود و پردیس شدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد یک میلیون و 990 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران

تردد یک میلیون و 990 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران