مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-14فرهنگي

جنسیس جی70 شوتینگ بریک؛ هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! (+عکس)


درباره زیبایی های طراحی این خودرو در قسمت دماغه(بویژه چراغ های اصلی) قبلا صحبت کرده ایم اما در رابطه با نسخه شوتینگ بریک ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که طراحان جنسیس از ستون آخر اوج هنرمندی خود را به نمایش گذاشته اند تا حاصل کار نه یک سازه ناقص .

- جنسیس جی70 شوتینگ بریک؛ هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! (+عکس) درباره زیبایی های طراحی این خودرو در قسمت دماغه(بویژه چراغ های اصلی) قبلا صحبت کرده ایم اما در رابطه با نسخه شوتینگ بریک ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که طراحان جنسیس از ستون آخر اوج هنرمندی خود را به نمایش گذاشته اند تا حاصل کار نه یک سازه ناقص و آزار دهنده بلکه جادویی از زیبایی فلز و برش های فناورانه باشد.

است که براحتی می تواند در این بخش با محصولاتی مانند مرسدس بنز سی- کلاس استیت، ب ام و سری 3 تورینگ و آئودی آ4 اونت رقابت کند.

این محصول از منظر ابعاد بدنه برابر با 4685 میلیمتر در طول، 1850 میلیمتر در عرض و 1400 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2835 میلیمتر است.

ورود جی70 به کلاس شوتینگ بریک این اجازه را به طراحان کمپانی داده تا فضای بار را در مقایسه با نسخه استاندارد جی70 به میزان 40 درصد افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنسیس جی70 شوتینگ بریک؛ هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! (+عکس)

جنسیس جی70 شوتینگ بریک؛ هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! (+عکس)