مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-14فرهنگي

کرونا و برخورد توریستی با داستان


حمیدرضا شاه آبادی نوشتن داستان در گرماگرم یک ماجرا و اتفاق را جذاب نمی داند و معتقد است مانند رفتار یک توریست می ماند که وارد فضای متفاوتی شده است.

  - حمیدرضا شاه آبادی نوشتن داستان در گرماگرم یک ماجرا و اتفاق را جذاب نمی داند و معتقد است مانند رفتار یک توریست می ماند که وارد فضای متفاوتی شده است.

  این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت وگو با ایسنا درباره مواجهه ادبیات با بحران هایی مثل جنگ، بلایای طبیعی و بیماری های همه گیر از جمله کرونا، اظهار کرد: داستان زمانی شروع می شود که زندگی از حالت معمول خود خارج می شود، یعنی زندگی روزمره انسان ها به تنهایی داستان نیست و زمانی داستان شروع می شود که تعادل زندگی آدم ها به هم می ریزد.

آدم ها در شرایط معمولی شباهت های بسیار زیادی به هم دارند و هیچ نوع رفتاری از آن ها سر نمی زند که بتواند منشأ خلق داستان باشد.

اما کافی است که یک روز صبحانه نخورده باشیم یا اتفاقی برای مان افتاده و موجب ناراحتی مان شده باشد، آن زمان از حالت عادی خارج شده و تصویر دیگری را از خودمان نشان می دهیم که این تصویر با تصویر روزمره ما متفاوت است و هرکدام از ما می توانیم شخصیت یک داستان شویم.

او سپس گفت: در واقع زمانی که آدم ها از حالت متعادل خود خارج می شوند، دست به رفتارهای متفاوت می زنند و موقعیت هایی را خلق می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و برخورد توریستی با داستان

کرونا و برخورد توریستی با داستان