مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-14حوادث

واژگونی خودرو در بزرگراه شهید یاسینی/ 5 نفر جان باختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏جلال ملکی در خصوص حادثه خودرویی واقع در بزرگراه شهید یاسینی، - سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو در بزرگراه شهید یاسینی و جان باختن 5 نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏جلال ملکی در خصوص حادثه خودرویی واقع در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی اظهار کرد: در ساعت 23:07 شب گذشته یک مورد حادثه خودرویی سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده می شود.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند و مشاهده می کنند که یک دستگاه خودرو 206 SD در کانال آبی که در حاشیه جاده قرار داشت واژگون شده است البته این کانال خالی بود و آبی در آن جریان نداشت.

ملکی با اشاره به اینکه خودرو کاملاً بر روی سقف خودرو واژگون شده بود گفت آتش نشان و مشاهده کردند که پنج نفر درون این خودرو کاملاً محبوس شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشان ها سریعاً عملیات نجات را آغاز کرده و هر 5 نفر که از این تعداد چهار نفر آنها آقا و یک نفر خانم بودند را به بیرون از خودرو کشاندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودرو در بزرگراه شهید یاسینی/ 5 نفر جان باختند

واژگونی خودرو در بزرگراه شهید یاسینی/ 5 نفر جان باختند