مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-14سياسي

بررسی ضرورت ایجاد کمیسیون ها در شورای شیراز


در دومین برنامه نبض شهر ویژه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا عملکرد و نقاط ضعف و قوت پنج کمیسیون عمران، حمل و نقل، ترافیک ؛ - ایسنا/فارس در دومین برنامه نبض شهر ویژه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا عملکرد و نقاط ضعف و قوت پنج کمیسیون "عمران، حمل و نقل، ترافیک" ؛ " معماری شهرسازی"، "هوشمند سازی و فناوری اطلاعات"،" گردشگری و زیارت" و "نامگذاری معابر" بررسی شد.

این برنامه با حضور نواب قائدی رییس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم و احمدرضا نقیب زاده عضو ادوار دوم تا چهارم شورای شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج دانشجویی فارس، قائدی در خصوص کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در شورای پنجم با اشاره به کاهش تعداد اعضای شورا به 13نفر بیان کرد: در شورای پنجم دو کمیسیون مجزای عمران و حمل و نقل و ترافیک تغییر کرده و با هدف افزایش نگاه حمل و نقلی به اجرای تقاطع های غیر همسطح و پروژه های عمرانی به یک کمیسیون واحد تبدیل شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط و بحرانی در کشور کمیسیون عمران و حمل و نقل را موفق می دانم.

در ادامه نقیب زاده در مورد این کمیسیون گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران و حمل و نقل کمیسیون بودجه امور حقوقی کمیسیون فرهنگی اجتماعی است کمیسیون اصلی شوراست و نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ضرورت ایجاد کمیسیون ها در شورای شیراز

بررسی ضرورت ایجاد کمیسیون ها در شورای شیراز