مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-05-14فرهنگي

گفتن از زاینده رود روی صحنه ی تئاتر


تئاتر «بیداری به وقت خون»، به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی، نخستین تئاتری است که در سال 1400 روی صحنه ی تالار هنر اصفهان اجرا می شود و موضوع آن، - ایسنا/اصفهان تئاتر بیداری به وقت خون ، به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی، نخستین تئاتری است که در سال 1400 روی صحنه ی تالار هنر اصفهان اجرا می شود و موضوع آن، دغدغه ی همه ی دوستداران شهر است: زاینده رود احسان جانمی، درباره ی این تئاتر به ایسنا می گوید: بیداری به وقت خون تئاتری است که سال گذشته به عنوان اثر برگزیده ی سی و دومین جشنواره تئاتر استان اصفهان معرفی شد و توانست در جشنواره ی تئاتر فجر نامزد دریافت جایزه شود.

این تئاتر با احتساب جشنواره ی تئاتر مقاومت، تا کنون حدود 12 جایزه در رشته های گوناگون، از جشنواره های مختلف کشور کسب کرده است.

او، علت انتخاب موضوع زاینده رود را برای این تئاتر چنین شرح می دهد: یکی از ارکانی که انسان خوب را می سازد، صلح او با محیط زیست است و خوشبختانه زاینده رود به عنوان مایه ی حیات مادی و معنوی و شاهرگ فلات مرکزی ایران، دغدغه ی خیلی از انسان های معاصر است.

این کارگردان تئاتر یادآور می شود: خاطرم هست که وقتی استاندار اصفهان در مراسم بزرگداشت حسن کسایی از او پرسید چه خواسته ای دارید؟ او جواب داد که آرزو دارم هیچ وقت زاینده رود خشک نشود و همیشه آب در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتن از زاینده رود روی صحنه ی تئاتر

گفتن از زاینده رود روی صحنه ی تئاتر