مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15سياسي

توزیع 11 هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط هلال احمر ایلام


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در سال 99، 11 هزار بسته معیشتی را میان محرومین و خانواده های متاثر از کرونا توزیع کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی اصغر علی اکبری صبح امروز ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس گفت: ما در سال 99 فعالیتمان را بر مبنای محوریت حاکم بر کشور یعنی بحث کرونا شروع کردیم و در طرح غربالگری در ورودی استان دوشادوش بسیج، شبکه بهداشت و فرمانداری ها فعالیت ما را ادامه دادیم.

وی افزود: پس از آن در ماه محرم و صفر طرح نظر سلامت را اجرایی و در آبان ماه طرح آمران سلامت را به شکل تذکر لسانی در راستای انجام پروتکل های بهداشتی توسط مردم انجام دادیم؛ در آذر ماه به همراه سپاه، دانشگاه و فرمانداری ها طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اجرا کردیم‏ ‏و کماکان در حال انجام این طرح هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: در سال 99 ما در حوزه داوطلبانمان 11 هزار بسته معیشتی به محرومین و خانواده های متاثر از کرونا کمک کرده ایم و به فراخور اعتباری که داشتیم هزینه درمان بیماران کرونایی تحت پوشش را نیز پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: ما در طول سال 1399 ؛ 278 حادثه را پوشش امدادی دادیم که شامل 139 مورد تصادفات جاده ای، 75 مورد حوادث کوهستانی، 13 مورد کمک و پشتیبانی در حوادث آتش سوزی جنگل ها و مراتع، 7 مورد خدمات عبوری در پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط هلال احمر ایلام

توزیع 11 هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط هلال احمر ایلام