مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-15اقتصادي

تأمین خوراک دام؛ منوط به همکاری همه جانبه/ تخصیص ارز بدون تأخیر باشد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تأمین خوراک دام منوط به همکاری همه جانبه است و در این زمینه، تخصیص ارز باید بدون تأخیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی شاه حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت سامانه بازار گاه توزیع نهاده های کشاورزی از ابتدای سال 99 به طور رسمی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه بازارگاه با همت معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی بوده است، افزود: در گذشته توزیع نهاده ها به صورت دستی بود و با نامه نگاری انجام می شد؛ اما از سال 99 توزیع نهاده از طریق این سامانه انجام می شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سهمیه نهاده از وزارتخانه در سامانه بازارگاه مشخص می شود، خاطرنشان کرد: بازارگاه سامانه اصلی توزیع خوراک دام و طیور کشور محسوب می شود که در اجرای ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طراحی شد.

شاه حسینی اضافه کرد: هدف از ایجاد سامانه بازارگاه، این بوده که فعالیت شفاف و قانونمندی برای فعالان بازار نهاده ها از تولیدکننده گرفته تا مصرف کننده فراهم آورد و نهاده ها با قیمت و زمان مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین خوراک دام؛ منوط به همکاری همه جانبه/ تخصیص ارز بدون تأخیر باشد

تأمین خوراک دام؛ منوط به همکاری همه جانبه/ تخصیص ارز بدون تأخیر باشد