مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-15اقتصادي

پرونده مسکن مهرپایان تیرماه در کردستان بسته می شود


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان گفت : واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان تیرماه امسال تکمیل و پرونده مسکن مهر در کردستان به طور کامل بسته خواهد شد - مصطفی رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: تعهد استان برای ساخت واحدهای مسکن مهر 37 هزار و 932 واحد بود که تاکنون 36 هزار و 632 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 364 واحد مسکن مهر افتتاح شد و تمام تلاش ما این است که مانده واحدهای مسکن مهر را به جزء آن دسته از واحدهایی که دارای مشکل حقوقی هستند تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.

 واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان تیرماه  امسال تکمیل  و پرونده مسکن مهر در کردستان به طور کامل بسته خواهد شد با بیان اینکه  محوطه سازی و آماده سازی سایت های مسکن مهر و بهبود شرایط زندگی در واحدها با تامین حداقل های ممکن از جمله هماهنگی با سازمان های خدمات رسان برای تامین آب، برق، گاز از جمله اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه از مجموع واحدهای در تعهد استان یک هزار و 670 واحد باقیمانده است، گفت: 361 نفر از این واحدها خودمالک، 257 واحد در قالب تعاونی و یک هزار و 52 واحد نیز تفاهم نامه سه جانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهرپایان تیرماه در کردستان بسته می شود

پرونده مسکن مهرپایان تیرماه در کردستان بسته می شود