مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-15سياسي

بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن همچنان فعال است


مسئول بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ادامه فعالیت این بخش از نمایشگاه خبر داد و گفت: این بخش از نمایشگاه به کار خود ادامه می دهد و سعی می کنیم با تقویت بیشتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم دهه سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

نمایشگاه امسال در دو بخش محتوایی و فروشگاهی برگزار شد که بخش فروشگاهی آن با پایان زمان نمایشگاه به کار خود پایان داد اما بخش محتوایی نمایشگاه همچنان در دسترس است.

بخش محتوایی نمایشگاه قرآن می تواند به یک سایت مرجع تبدیل شود حجت الاسلام حسین سلیمانی مدیر بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم در گفت وگو با فارس با اشاره به ادامه فعالیت بخش محتوایی نمایشگاه قرآن گفت: بخش محتوایی می تواند همواره تقویت شود و به محتوای آن اضافه شود و رفته رفته به یک سایت مرجع تبدیل شود.

ادامه دادن بخش محتوایی بعد از تعطیلی نمایشگاه هم هزینه چندانی به همراه ندارد و می تواند به یک سایت مرجع تبدیل شود.

فعالیت بخش محتوایی با محوریت مؤسسات سلیمانی از حمایت از مؤسسات در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: بخش محتوایی نمایشگاه قرآن در 14 موضوع فعالیت خود را آغاز کرد که مؤسسات قرآنی نقش عمده ای در آن داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن همچنان فعال است

بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن همچنان فعال است