مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-15بين الملل

عسقلان، بئر السبع و اشدود زیر آتش موشک های مقاومت


گروه های فلسطینی شب گذشته حملات شدیدی به مناطقی در شهرک های یهودی نشین عسقلان، اشدود و بئر السبع داشته و خسارت های بسیاری را به منطقه صنعتی در اشدود وارد کردند.

- گروه های فلسطینی شب گذشته حملات شدیدی به مناطقی در شهرک های یهودی نشین عسقلان، اشدود و بئر السبع داشته و خسارت های بسیاری را به منطقه صنعتی در اشدود وارد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه های فلسطینی از ساعت هفت عصر روز گذشته تا هفت صبح امروز (شنبه) حدود 200 موشک از نوار غزه به داخل اسراییل شلیک کردند.

وی مدعی شد که گنبد آهنین بیش از 100 موشک را رهگیری کرد.

در فایل ویدئویی که ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد، آتش سوزی شدیدی در منطقه صنعتی در اشدود نشان داده می شود که در پی حملات موشکی گروه های فلسطینی به وقوع پیوست.

گزارش هایی درمورد تلفات در پی این حمله منتشر نشد.

آژیرهای خطر در بئر السبع و مکان های مسکونی نزدیک به نوار غزه در صبح امروز و بعد از حدود دو ساعت از برقراری آرامش پس از شبی از حملات موشکی شدید به صدا درآمد.

طبق گفته منابع رسمی اسراییلی، در پی تشدید تنش های اخیر، هشت صهیونیست نظامی کشته شدند که یکی از آنها سربازی بود که در مرزهای غزه گشت زنی می کرد و شش غیرنظامی اسراییلی نیز کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسقلان، بئر السبع و اشدود زیر آتش موشک های مقاومت

عسقلان، بئر السبع و اشدود زیر آتش موشک های مقاومت