مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-15سياسي

قلعه گنج، یکی از سه شهر قرمز کشور/ کاهش مراجعان سرپایی در استان کرمان


در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونای استان کرمان اعلام شد در حال حاضر سه شهر در کشور دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند که یکی از آنها قلعه گنج در استان کرمان است.

- ایسنا/کرمان در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونای استان کرمان اعلام شد در حال حاضر سه شهر در کشور دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند که یکی از آنها قلعه گنج در استان کرمان است.

دکتر محمدصادق بصیری معاون استاندار کرمان پیش از ظهر امروز 25 اردیبهشت ماه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در کشور سه شهر با وضعیت قرمز کرونایی داریم که یکی از آنها قلعه گنج در استان کرمان است.

وی افزود: در استان کرمان هشت شهرستان بافت، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان، کهنوج و شهربابک در وضعیت نارنجی و 14 شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: واکسیناسیون در شهرستان ها و بخش ها جمعیت بیشتری را در بر گرفته و شهرستان کرمان درصد پایین تری از افراد واجد شرایط را دارد.

وی افزود: برای قطع زنجیره کرونا و کنترل اپیدمی باید افراد را به تزریق واکسن تشویق کنیم.

بعضا هنوز افرادی واهمه دارند و برخی تبلیغات سوء می کنند و باید اطلاع رسانی کنیم تا مردم بعدا دچار مشکل نشوند، واکسیناسیون به نفع جمعیت عمومی و کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه گنج، یکی از سه شهر قرمز کشور/ کاهش مراجعان سرپایی در استان کرمان

قلعه گنج، یکی از سه شهر قرمز کشور/ کاهش مراجعان سرپایی در استان کرمان