مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-15اجتماعي

فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی آذربایجان شرقی در سال 1400


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی استان در سال 1400 خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی آذربایجان شرقی در سال 1400 ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی استان در سال 1400 خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای نیل به اهداف حفاظتی و صیانتی از ابنیه های تاریخی این اداره کل، از ابتدای سال جاری در سطح استان بیش از 100 کارگاه در حوزه های حفاظتی، مرمتی و بازسازی آغاز به کار خواهند کرد و با نظارت کارشناسان و متخصصان این امر تا پایان سال جاری تداوم خواهند داشت.

وی با اشاره به پروژه های فعال حوزه حفاظتی و مرمتی استان در سال جاری، گفت: طی سال جاری اقداماتی نظیر مرمت خانه های کلانتر، فتح اله اف و تکمیل مرمت خانه سلطان قرایی، نصب درب و پنجره های مجموعه حسن پادشاه، مرمت مسجد ضریر مراغه، مرمت و سامان دهی حمام های دوقلو شبستر، نیرورسانی قلعه تاریخی بابک، مرمت حمام شیشوان عجب شیر، پل شهر چای میانه، بقعه شیخ شهاب الدین اهری، کاوش تپه زرنق هریس، مرمت کاروانسرای آلاکی مرند آغاز و تا پایان سال جاری تداوم خواهند داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی آذربایجان شرقی در سال 1400

فعالیت بیش از 100 کارگاه مرمتی و حفاظتی آذربایجان شرقی در سال 1400