مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-15اجتماعي

همدان و اسدآباد، پربارش ترین شهرستان های استان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز پنج شنبه بیشترین میزان بارش در اسدآباد و روز جمعه در همدان اتفاق افتاد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز پنج شنبه بیشترین میزان بارش در اسدآباد و روز جمعه در همدان اتفاق افتاد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته بارش هایی به صورت رگبار موقتی داشتیم که در روز پنج شنبه بیشترین میزان بارش در شهرستان اسدآباد با 4 میلی متر و در روز جمعه با 7 میلی متر در همدان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این بارش ها همراه با رعدوبرق و وزش باد لحظه ای بود و نسبت به بارش های یک ماه اخیر بارش بیشتری را شاهد بودیم، ادامه داد: انتظار داریم امروز هم بارش هایی به صورت رگبار موقتی را در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شرقی و دامنه ارتفاعات شاهد باشیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان مطرح کرد: طبق بررسی های انجام شده تا پایان هفته هوای پاکی در استان داریم.

وی با بیان اینکه در این هفته ثبات نسبی دمای هوا را داریم، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در همدان از 6 تا 24 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان و اسدآباد، پربارش ترین شهرستان های استان

همدان و اسدآباد، پربارش ترین شهرستان های استان