مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-15اجتماعي

تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب در همدان


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان اعلام کرد: در اقدامی جدید طرح تعویض پسماندهای قابل بازیافت شهروندان با کتاب در ایستگاه های بازیافت منتخب سطح شهر به مرحله اجرا درآمد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان اعلام کرد: در اقدامی جدید طرح تعویض پسماندهای قابل بازیافت شهروندان با کتاب در ایستگاه های بازیافت منتخب سطح شهر به مرحله اجرا درآمد.

بابک مهدی آزاد اظهار کرد: طرح تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب به پیشنهاد شهردار گامی مهم در راستای تشویق و افزایش مشارکت شهروندان همدانی حول دو محور، ترویج فرهنگ کتابخوانی و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با تفکیک پسماند های قابل بازیافت از سایر پسماندهاست.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اصولی پسماندهای شهری یکی از دغدغه های اساسی مدیریت شهری در شهر همدان محسوب می شود و امید است اجرای این طرح علاوه بر کمک به ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین شهروندان، در اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ بازیافت مؤثر واقع شود.

مهدی آزاد ادامه داد: در این طرح شهروندان همدانی با مراجعه به ایستگاه های بازیافت منتخب و تحویل مواد قابل بازیافت خود براساس وزن این مواد می توانند، نسبت به انتخاب و دریافت کتاب مورد نظر خود از بین بیش از 600 عنوان کتاب اقدام کرده و از تخفیف حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب در همدان

تعویض پسماندهای قابل بازیافت با کتاب در همدان