مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-15حوادث

نجات 3 مفقودی پس از 40 ساعت جست وجو در ارتفاعات آرادان


سه نفر مفقودی پس از 40 ساعت عملیات جست وجو توسط نجاتگران هلال احمر آرادان پیدا شدند.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پس از گذشت 40 ساعت عملیات جست وجوی مستمر توسط عوامل این جمعیت برای یافتن سه نفر جوان که در ارتفاعات منطقه لزوره آرادان مفقود شده بودند، نجات یافتند.

مظفر محمدخانی توضیح داد: با اعلام مفقودی سه نفر در منطقه لزوره آرادان بلافاصله تیم های جست وجو و نجات هلال احمر آرادان به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به علت بارش های زیاد و جاری شدن سیل در منطقه متأسفانه امکان دسترسی به این عزیزان میسر نشد، در روز بعد یعنی جمعه نیز تیم ها جهت جست وجو و نجات اعزام شدند که باز هم موفق به یافتن مفقودان نشدند و عملیات امداد بی نتیجه ماند.

محمدخانی با اشاره به اینکه شدت سیل اجازه عملیات را به صورت زمینی نمی داد، گفت: از سازمان امداد و نجات درخواست بالگرد امدادی کردیم و با اعزام تیم ها هم به صورت زمینی با دو دستگاه موتورسیکلت امدادی و هم به صورت هوایی با بالگرد نسبت به جست وجو در منطقه مذکور اقدام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بالاخره پس از 40 ساعت جست وجوی نجاتگران هلال احمر در سه مرحله مفقودان پیدا شده و توسط بالگرد به منطقه امن منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 مفقودی پس از 40 ساعت جست وجو در ارتفاعات آرادان

نجات 3 مفقودی پس از 40 ساعت جست وجو در ارتفاعات آرادان