مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-15سياسي

تحقق کارآمدی شوراها در گام دوم انقلاب


شوراها یکی از مصادیقی هستند که می توان در آن رگه های تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه گام دوم انقلاب را یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی باغستانی از مدرسان دانشگاه در هرمزگان و از فعالان اجتماعی استان در یادداشتی ذیل عنوان تحقق کارآمدی شوراها در گام دوم انقلاب آورده است:  شوراها یکی از مصادیقی هستند که می توان در آن رگه های تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه گام دوم انقلاب را یافت.

لزوم نوآوری، پویایی، تحرک و مسولیت پذیری جوانان که منشا اثرات خیر و برکات برای جامعه خواهند شد.

تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی به ویژه در زمینه خدمت رسانی و ارتقای سطح کیفیت زندگی محرومان در مناطق کمتر توسعه یافته شهر بندرعباس علی الخصوص بافت فرسوده شهری، یکی از مهمترین مطالبات عموم شهروندان است.

امری که هم اخلاقی است و هم یک وظیفه دشوار برای مدیران که گاهی در انجام آن سهل انگاری کرده اند و گاهی هم موانع و مشکلات بودجه ای و موازی کاری مانع از تحقق آن شده است.

  نیم نگاهی به بافت فرسوده و حاشیه شهر بندرعباس نشان می دهد تا چه اندازه حقوق شهروندی ساکنان آن مغفول مانده و عملاً نه تنها هیچ بهره ای از شهرنشینی نبرده اند بلکه تنها رنج های حاشیه نشینی را بر دوش می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کارآمدی شوراها در گام دوم انقلاب

تحقق کارآمدی شوراها در گام دوم انقلاب