مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-15سياسي

جانمایی شعب اخذ رای در همدان تا نیمه خرداد/ بازنگری در شعب


فرماندار همدان با اشاره به تدوین تقویم آموزشی برای تمام دست اندرکاران اجرای انتخابات در شهرستان همدان، از بازنگری کارشناسی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان با دستور کار جانمایی شعب اخذ رای انتخابات تشکیل شد.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان در این جلسه با اشاره به بازنگری شعب اخذ رای با نگاه علمی و پیش بینی ملاحظات بهداشتی، به برخی از شاخص های مد نظر در انتخاب شعب اخذ رای پرداخت و گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از جمله این شاخص هاست.

محمدعلی محمدی افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در برخی از شعب اخذ رای شهری در دوره های قبلی انتخابات کمتر از 130 رای و در برخی حدود 3 هزار رای داشتیم که در این راستا با ملاحظه تراکم جمعیت، فاصله جغرافیایی و تعداد آرائ ماخوذه تغییراتی در محل شعب اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه سلامت انتخابات باید برای همه نصب العین باشد تصریح کرد: برای تمام رده های اجرایی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی شعب اخذ رای در همدان تا نیمه خرداد/ بازنگری در شعب

جانمایی شعب اخذ رای در همدان تا نیمه خرداد/ بازنگری در شعب