مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-15بين الملل

حمایت هنرمندان جهان از فلسطینی ها ادامه دارد


پس از «ویولا دیویس» و «ناتالی پورتمن»، حالا هنرمندان جدیدی هم با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند.

- پس از ویولا دیویس و ناتالی پورتمن ، حالا هنرمندان جدیدی هم با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از المیادین، بلا حدید، سوپر مدل فلسطینی تبار آمریکایی با انتشار عکسی که گفت وگوی دو دختر را درباره فلسطین نشان می دهد، اعتراضش را به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین نشان داده است.

در تصاویری که بلا حدید در صفحه اش که بیش از 41 میلیون دنبال کننده دارد منتشر کرده است، دو دختر درباره فلسطین گفت وگو می کنند.

یکی از آن ها می پرسد: بر سر چه چیزی می جنگند؟ دیگری پاسخ می دهد: جنگی وجود ندارد، فقط استعمار اسراییل است؛ مساله پاکسازی نژادی، اشغال نظامی و آپارتاید است.

اسراییلی ها شهرک نشینانی هستند که فلسطین را اشغال کرده اند.

بلا حدید همچنین در این تصاویر از زبان دختر انیمیشنی آمده است: اسراییل با ارایه اطلاعاتی گمراه کننده قصد در پنهان کردن واقعیت دارد و می خواهد تمام اهدافش را از اشغال فلسطین در درگیری مذهبی پنهان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هنرمندان جهان از فلسطینی ها ادامه دارد

حمایت هنرمندان جهان از فلسطینی ها ادامه دارد