مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-15ورزشي

بازدید سفیر ایتالیا از فدراسیون والیبال


سفیر ایتالیا در ایران، عصر امروز از فدراسیون والیبال بازدید و با محمدرضا داورزنی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عصر امروز جوزپه پرونه سفیر جدید ایتالیا در ایران با حضور در فدراسیون والیبال با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار داوید بالونی دبیر اقتصادی و یاروسلاوا رومانوا دبیر فرهنگی سفارت ایتالیا، همچنین وحید مرادی مشاور عالی ریاست و مریم حسابی مسئول امور بین الملل فدراسیون والیبال ایران حضور داشتند.

این دیدار با توجه به در پیش بودن رقابت های لیگ ملت ها 2021 (خردادماه به میزبانی ایتالیا با حضور تیم ملی مردان ایران)، رقابت های قهرمانی جوانان جهان (به میزبانی بلغارستان و ایتالیا با حضور تیم جوانان ایران) و نیز میزبانی ایران از رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان (با حضور تیم نوجوانان ایتالیا) انجام شد.

در این دیدار داورزنی گزارشی از روند آمادگی تیم ملی والیبال، اهداف بلند مدت و افتخارات جهانی والیبال ایران به سفیر ایتالیا و همراهانش ارائه کرد.

در ادامه این نشست سفیر ایتالیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون والیبال به اشتراکات فرهنگی ایران و ایتالیا اشاره کرد و گفت: بسیاری از ایتالیایی ها که یک بار به ایران سفر کرده اند، خواستار سفر مجدد به کشور شما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر ایتالیا از فدراسیون والیبال

بازدید سفیر ایتالیا از فدراسیون والیبال