مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-15ورزشي

بلوکه شدن پاداش جوانترین استاد بین المللی شطرنج/ پشیمانی از بازگشت!


پرداخت نشدن پاداش جوانترین استاد بین المللی شطرنج بابت مدال آوری جهانی و آسیایی و پاسخ های «سربالا» در مورد آن، انتقاد وی و خانواده اش و پشیمانی از یک تصمیم را به همراه داشته است.

- پرداخت نشدن پاداش جوانترین استاد بین المللی شطرنج بابت مدال آوری جهانی و آسیایی و پاسخ های سربالا در مورد آن، انتقاد وی و خانواده اش و پشیمانی از یک تصمیم را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن مطرح کردن موضوع و پیگیری هایی که بابت آن داشته است از پاسخ های دریافتی مسئولان گلایه کرد و گفت: جوابی که از پیگیری ها گرفتم بیشتر برای دست به سر کردن بود تا شفاف شدن موضوع.

همچنین بردیا دانشور هم در گفتگویی کوتاه نسبت به شرایط و بی توجهی که در مورد عملکردش و مدال آوری جهانی و آسیایی اش شده است، انتقاد کرد.

مادر بردیا دانشور: پسرم به مسابقاتی اعزام شد که مجوز نداشت/ گفتند پاداش ها پرید ! موضوع عدم پرداخت پاداش مدال آوری به بردیا دانشور ملی پوش شطرنج توسط نگین عنقایی مادر وی مطرح و به صورت کامل روایت شد.

وی در تماسی که با خبرنگار مهر داشت به فهرست اسفندماه سال 99 برای تقدیر از مدال آوران اشاره کرد و حذف نام پسرش از آن! وی گفت: فهرست سال گذشته مربوط به مدال آوران سال 98 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه شدن پاداش جوانترین استاد بین المللی شطرنج/ پشیمانی از بازگشت!

بلوکه شدن پاداش جوانترین استاد بین المللی شطرنج/ پشیمانی از بازگشت!