مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-15سياسي

10 کتاب موضوعی کنگره شهدا توسط بنیاد شهید چاپ می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: چاپ 10 عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره از اقدامات کمیته جمع آوری آثار و تکریم شهدا کنگره ملی 3535 شهید استان، - علی کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 150 هزار اثر از شهدای والامقام زنجانی در راستای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان توسط کمیته جمع آوری آثار و تکریم شهدا، گردآوری و پس از نمایه گذاری در اختیار دبیرخانه این کمیته قرار داده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه اسناد و آثار 628 شهید خارج استان از 20 استان کشور درخواست شد، افزود: 14 هزار و 724 اثر از 500 شهید والامقام زنجانی از سایر استان ها دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه چاپ دو جلد کتاب با عنوان دلی که جا ماند و شهد شهود و تولید و رونمایی از 12 نرم افزار چند رسانه ای شهدای شاخص استان از جمله اقدامات صورت گرفته در قالب کنگره شهدا است، تصریح کرد: مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ 10 عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره نیز از اقدامات کمیته جمع آوری آثار و تکریم شهدای کنگره ملی 3535 شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کاظمی با بیان اینکه با بیان اینکه بخش اعظمی از این کنگره ملی به خدمات اجتماعی اختصاص خواهد یافت، گفت: همکاری بخش های مختلف بنیاد شهید با دبیرخانه کنگره 3 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتاب موضوعی کنگره شهدا توسط بنیاد شهید چاپ می شود

10 کتاب موضوعی کنگره شهدا توسط بنیاد شهید چاپ می شود