مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-15سياسي

شرایط تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم در برنامه های دولت نیست


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات گفت: تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم از شرکتی به قراردادی یا استخدامی در برنامه های دولت نیست ولی ضوابط و مقرراتی در حال انجام است تا نیروها بتوانند دریافتی مشابه یا همسان داشته باشند.

- محمدتقی نظرپور در بازدید از امکانات و پروژه های عمرانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، در مورد آخرین اخبار از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی وزارت علوم، اظهار کرد: در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در دولت و آیین نامه ها اصلاحاتی انجام شد البته تلاش شده تا نیروهای قراردادی متناسب با نیروهای رسمی و آزمایشی از ظرفیت های لازم استفاده کنند و شرایط این مهم فراهم می شود.

وی افزود: در بیان تبدیل وضعیت ها باید گفت تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم از شرکتی به قراردادی یا استخدامی در برنامه های دولت نیست ولی ضوابط و مقرراتی در حال انجام است تا نیروها بتوانند دریافتی مشابه یا همسان داشته باشند.

معاون وزیر علوم تحقیقات با اشاره به اینکه در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، تصریح کرد: برای ایثارگران قانون های خاص وجود دارد و باید از ظرفیت های قانونی استفاده شود که وزارت علوم و تحقیقات از ظرفیت های آن تبعیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم در برنامه های دولت نیست

شرایط تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم در برنامه های دولت نیست