مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-16حوادث

توقیف 98 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام


رییس پلیس راه استان ایلام از توقیف تعداد 98 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در جاده های برون شهری استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه استان ایلام از توقیف تعداد 98 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در جاده های برون شهری استان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: تعدادی از رانندگان متخلف و هنجارشکن برای فرار از جریمه محدودیت های ترافیکی اقدام به مخدوش کردن و در آوردن پلاک وسیله نقلیه خود می کنند که این عمل آنها باعث تضییع حقوق عامه مردم شده و پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه گر راننده متخلفی در ارقام پلاک خودرو تغییری ایجاد کند و پلاک جدیدی برای خود بسازد علاوه بر فرار از قانون، موجب صدور جریمه برای وسیله دیگری شود فرد خاطی باید جریمه هردو پلاک را پرداخت کند، تصریح کرد: پلاک، تنها ابزار هویتی و شناسایی خودرو و مالک آن محسوب شده و مخدوش کردن و در آوردن پلاک نشان می دهد که راننده قصد انجام تخلفی خاص با خودرو دارد که این تخلف می تواند در حوزه رانندگی یا خارج از آن باشد .

همتی زاده گفت : بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به آن الصاق کند یا برای آن پلاک تقلبی بکار برد یا چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 98 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام

توقیف 98 دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام