مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-16حوادث

ادامه جست وجوها برای فرد مفقود شده در سد شهیدرجایی ساری


تلاش جمعیت هلال احمر ساری و آتش نشانی در سومین روز عملیات جست وجو برای پیدا کردن فرد مفقود شده در سد شهید رجایی ساری ادامه دارد و قرار است غواصان نیز وارد کار امدادرسانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یک نفر اهالی روستاهای بخش دودانگه شهرستان ساری که برای ماهی گیری پایان هفته گذشته به محدوده سد شهید رجایی رفته بود، مفقود شد و تاکنون جست وجوها ادامه دارد.

ایمان فضل الله نژاد رییس اداره عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در این باره اظهار کرد: پس از اعلام موضوع گم شدن یک مرد 38 ساله ساروی در محدوده سد شهید رجایی ، بلافاصله تیم های جست وجو و نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند .

  وی با اشاره به جست وجوهای چندین ساعته نیروهای آتش نشانی در آب و محدوده جنگلی سد با همکاری نیروهای مردمی و جمعیت هلال احمر ، افزود: جست وجوها برای روز دوم نیز بی نتیجه پایان یافت.

  رییس اداره عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بیان کرد: در این عملیات دو اکیپ شامل تیم ویژه امداد و تیم ویژه امداد و نجات غواصی با تجهیزات کامل و همچنین تیم سگ های جستجوگر  آتش نشانی ساری برای انجام این عملیات به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جست وجوها برای فرد مفقود شده در سد شهیدرجایی ساری

ادامه جست وجوها برای فرد مفقود شده در سد شهیدرجایی ساری