مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-16اقتصادي

امروز چه کسانی سهامدارای می کنند؟


یک تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه تصمیمات خلق الساعه نباید به نقدشوندگی بازار لطمه وارد آورند، گفت: قیمت سهام شرکت های صادراتی روند رو به رشدی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مجید عبدالحمیدی، تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص تأثیر تغییر دامنه نوسان بر روند حرکت بازار سرمایه طی روزهای آینده، گفت: جمعبندی فعالان بازار سرمایه از بازگشت تغییرات دامنه نامتقارن، بدون شک مثبت خواهد بود چرا که دامنه نامتقارن روش مناسبی برای روزهای بد بازار نبوده و تجربه خوبی از این موضوع وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر، بازار سرمایه به شرایطی رسیده که تعدادی از افرادی که در مقطعی به نوعی بازار برایشان جذابیت داشته و به اصطلاح تازه واردها و کد اولی ها را تشکیل می دادند، از بازار خارج شده و صحنه را ترک کردند؛ اکنون افرادی در بازار حضور دارند که سال هاست در بازار سرمایه فعال بوده و این بازار را از آن خود می دانند و معتقدند که بازار بالا و پایین دارد و باید به بازار دید بلندمدت داشت.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه خاطر نشان کرد: اکنون با توجه به گزارشات ماهانه شرکت ها، بیش از گذشته متوجه ارزندگی سهام می شویم و تعداد سهام ارزنده بازار کم نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز چه کسانی سهامدارای می کنند؟

امروز چه کسانی سهامدارای می کنند؟