مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-16اقتصادي

حذف 25 میلیون صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در طول سال


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با حذف دفترچه های کاغذی از صدور سالانه 25 میلیون جلد دفترچه جلوگیری شده و در هزینه چاپ و تهیه کاغذ صرفه جویی شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با حذف دفترچه های کاغذی از صدور سالانه 25 میلیون جلد دفترچه جلوگیری شده و در هزینه چاپ و تهیه کاغذ صرفه جویی شده است.

مهرداد غریب در مراسم معارفه مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان اردبیل به شرکای سازمان تأمین اجتماعی و تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی به عنوان بازوان توانمند سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما در انجام وظایف سنگین نیازمند انسجام مدیریتی در سطح ملی و استانی هستیم.

وی تصریح کرد: با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دو سال اخیر در رأس این سازمان، خدمات بی نظیری در بخش های بیمه ای و درمانی آغاز شده و همچنان این فعالیت ها با قوت ادامه دارد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: اگر زمانی حذف دفترچه های کاغذی و تمدید اعتبار آنها آرزوی دست نیافتنی بود، از اسفندماه سال گذشته و در یک زمانبندی یک ساله سعی کردیم تا به صورت کامل صدور دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی از چرخه حذف شده و با ارائه کد ملی بیمه شدگان از خدمات مختلف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 25 میلیون صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در طول سال

حذف 25 میلیون صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی در طول سال