مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-16اقتصادي

بهره برداری زودهنگام چاه های کشاورزی در اردبیل آغاز شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی ها، بهره برداری زودهنگام از چاه های کشاورزی در اردبیل آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی ها، بهره برداری زودهنگام از چاه های کشاورزی در اردبیل آغاز شد.

حسین قدیمی در جلسه مدیریت برق در اردبیل اظهار کرد: ما با افزایش پیک مصرف در هوای گرم و تابستان روبه رو هستیم که ضرورت دارد شهروندان با مدیریت صحیح لوازم برقی سرمایشی خود را زودهنگام وارد مدار نکنند.

وی به افزایش پیک بار در خرداد و تابستان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش پیک بار در شبکه تا حد امکان باید از وسایل سرمایشی کمتر استفاده کرده و به نوعی شرایط مصرف انرژی را بهینه و درست و اصولی مدیریت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به کاهش 30 تا 35 درصدی بارش ها در فصل بهار و همچنین پایین آمدن ظرفیت تولید نیروگاه های آبی تا 35 درصد اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل اصلی در مصرف بالای برق استفاده زودهنگام کشاورزان از چاه های آب در مزارع است که امیدواریم در این زمینه نیز کشاورزان جانب احتیاط را رعایت کنند.

قدیمی در ادامه به رشد 20 درصدی مصرف برق در استان با توجه به شرایط گرم سال اشاره کرد و ادامه داد: افزایش پنج تا شش درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری زودهنگام چاه های کشاورزی در اردبیل آغاز شد

بهره برداری زودهنگام چاه های کشاورزی در اردبیل آغاز شد