مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-16سياسي

انتخابات فرصت تبیین دستاوردهای نظام است


رسانه ها باید دستاوردهای انقلاب و نظام را با لطافت تمام منعکس کرده و با کار تمیز رسانه ای خطوط جریان نفاق و افکار لیبرالی را به مردم معرفی کنند.

- حجت الاسلام سیدمحمد معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشرویه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و یقیناً مردم هم این بار با حضور پای صندوق ها مشت محکمی بر دهان منافقین داخلی و دشمنان خارجی خواهند زد.

وی افزود: رسانه ها باید دستاوردهای انقلاب و نظام را با لطافت تمام منعکس کنند و با کار تمیز رسانه ای خطوط جریان نفاق و افکار لیبرالی را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبیین درست مبانی انقلاب اسلامی عنوان داشت: اگر تبیین ها و روشنگری های صحیح صورت بگیرد منافقین و نفوذی هایی که خود را به اسم متدینین جا زده اند شناخته خواهند شد و باطن آن ها برای همگان افشا می شود، چراکه انتخابات فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام است.

معلمی تصریح کرد: مسئله حضور در انتخابات، بسیار مسئله مهم و حیاتی است و باید همه حواسشان باشد در این انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کرده و آگاهانه رای بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصت تبیین دستاوردهای نظام است

انتخابات فرصت تبیین دستاوردهای نظام است