مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-16ورزشي

سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند


مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر این آکادمی بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار گرفته آمده است: باعث تأسف و تحیر است که امروزه شاهد آنیم رفتارهای ضد اخلاقی جانشین خصلت های پهلوانی و جوانمردی شده است.

تا جایی که بعضی صرفاً بر پایه روابط به موقعیتی می رسند که می توان آن را غصبی دانست و در ازای همان جایگاه و مسئولیت کوچک، بی دوام و دنیوی، چه تقلاهای پوچ و ناصوابی که برای شیرین شدن کام تلخ مسئولین بالادستی خود نمی نمایند و.

قس علی هذا! هدف از اشارات مقدماتی فوق الذکر، گزارشی است که باید در خصوص برخی اظهارات آقای ناصر فریادشیران مدیریت فعلی آکادمی باشگاه استقلال که در اقدامی عجیب و غیر منصفانه به جای بنده در این سِمَت قرار گرفت به محضرتان تقدیم نمایم.

ایشان با اعتماد به نفس بالا در مقابل اصحاب رسانه ژست قهرمان گرفته و در ادعایی غیر واقعی مدعی می شود برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال موفق شده ایم در تمامی رده های سنی به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده و رقیب سنتی خود را شکست داده و پرچم پر افتخار استقلال را بالا ببریم و خوابگاه و اتاق مدیریت و دیگر بخش های آکادمی را به طور آبرومندانه ای بازسازی کرده و به نوعی تمام این افتخارات را دریک حرکت غیرمنصفانه به نفع خود مصادره نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند

سلیقه ای مرا برداشتند و با رفیق بازی فردی غیر استقلالی آوردند