مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-16سياسي

اعلام زمان مراسم تشییع و خاکسپاری اکبر ترکان


بداشتی، مشاور مرحوم اکبر ترکان گفت: فردا ساعت 8 مراسم تشییع با حفظ پروتکل های بهداشتی از درب منزل آن مرحوم در آجودانیه، خیابان شهید سباری، کوچه شهید ارومیان، - پلاک چهار آغاز می شود و در بهشت زهرا ادامه پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، سعید اله بداشتی جوان سیاسی اصلاح طلب جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری اکبر ترکان را تشریح کرد.

سعید اله بداشتی جوان سیاسی اصلاح طلب و مشاور اکبر ترکان در خصوص درگذشت اکبر ترکان گفت: آقای مهندس ترکان در دولت آقای موسوی تا پایان دولت آقای هاشمی مسئولیت های مختلف از جمله سازمان صنایع دفاع تا وزیر دفاع داشتند.

وی طبقه نظامی صنایع دفاع و وزیر راه و ترابری و مسئولیت های مختلف در دولت آقای دکتر روحانی که نقش کلیدی در پیروزی تفکر اعتدالی در مجموع نزدیکان آقای دکتر روحانی داشتند و به عنوان مدیر استراتژیک همواره از سالها قبل هم در مرکز تحقیقات استراتژیک با آقای دکتر روحانی همکاری می کردند.

او افزود: اما در دولت آقای روحانی به دلیل اعتقاد و باورشان به حوزه جوانان گفتند که من هیچ گونه مسئولیت اجرایی قبول نمی کنم و غیر از مسئولیت های اجرایی دولت پیشنهاد وزارتی را قبول نکردند و در واقع به مشاورت رییس جمهور اکتفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان مراسم تشییع و خاکسپاری اکبر ترکان

اعلام زمان مراسم تشییع و خاکسپاری اکبر ترکان