مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-16اقتصادي

اختصاص بخشی از فعالیت های استان به تولیدات صوتی و تصویری


رییس انجمن موسیقی استان یزد اعلام کرد تصمیم گرفته شده تا بخش عمده فعالیت های اجرایی یا صحنه ای انجمن موسیقی استان در قالب تولیدات صوتی یا تصویری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سال گذشته و محدودیت های ناشی از آن به وجود آمد، تصمیم گرفتیم بخش عمده فعالیت های اجرایی یا صحنه ای انجمن موسیقی استان را در قالب تولیدات صوتی یا تصویری اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: از نمونه برنامه هایی که در این راستا در انجمن موسیقی استان یزد تولید شده است می توان به برنامه مناجات خوانی ایرانی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان آوای دل اشاره کرد.

در این طرح 30 قسمت مناجات خوانی با حضور خوانندگان مطرح کشوری در استان همچون هنرمند ارجمند بامداد فلاحتی، مصطفی محسن زاده و .

پیش بینی شده بود که به واسطه امکان مالی محدود در اختیار انجمن ، سال گذشته پنج قسمت از آن با همکاری انجمن سینمای جوان استان تولید شده است.

حبیبی اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر بهره مندی از هنر خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی در حوزه مناجات خوانی، با توجه به قدمت تاریخی شهر یزد این تنها شهر ثبت میراث جهانی کشور، معرفی مساجد و ابنیه تاریخی در هر قسمت از برنامه آوای دل به عنوان یک ویژگی شایان ذکر است.

بطور مثال مسجد امیرچخماق که در دوره تیموری و در سال 841 هجری قمری ساخته شده است یا مسجد جامع فهرج که قدمت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از فعالیت های استان به تولیدات صوتی و تصویری

اختصاص بخشی از فعالیت های استان به تولیدات صوتی و تصویری