مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-16اجتماعي

اخذ مجوز دوره های آموزشی بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری توسط جهاددانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آمادگی این نهاد برای همکاری با دفتر امور روستایی و شوراهای استان برای اجرای دوره های آموزش عمومی و تخصصی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آمادگی این نهاد برای همکاری با دفتر امور روستایی و شوراهای استان برای اجرای دوره های آموزش عمومی و تخصصی خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی در دیدار با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی با سابقه برگزاری موفق دوره های آموزشی ویژه دهیاران و شوراها می تواند در توانمندسازی و مهارت افزایی این قشر از جامعه نقش ایفا کند.

وی با ارائه گزارشی از اجرای طرح توسعه ملی مشاغل خانگی در اردبیل اضافه کرد: در این طرح بیش از 3 هزار نفر از استان ثبت نام کرده بودند که بعد از انجام پایش، برنامه ریزی برای توانمندسازی 2 هزار نفر که سهمیه استان از این طرح است صورت گرفته و برگزاری دوره های آموزشی و اتصال آنان به پیشران ها در 13 مزیت شغلی آغاز شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ایجاد اشتغال پایدار را از مزایای این طرح عنوان و تصریح کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با رونق اقتصادی خانواده ها به تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز دوره های آموزشی بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری توسط جهاددانشگاهی

اخذ مجوز دوره های آموزشی بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری توسط جهاددانشگاهی