مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-16سياسي

ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به صورت ماهانه توسط حقوقدانان بسیجی کرمانشاه


مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از ادامه ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به صورت ماهانه توسط این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد که قریب به 100 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم.

- رسول بهرامی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به صورت ماهانه توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان خبر داد و اظهار داشت: در ادامه نهضت آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوقدانان، به لطف الهی در سال 1400 هر ماه یک مرحله آزادسازی زندانیان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: زندانیانی که دارای جرائم غیرعمد یا دارای محکومیت های مالی هستند، در این طرح شناسایی و زمینه آزاد سازی آنان فراهم خواهد شد تا ان شاءالله تا پایان سال تعدادی از زندانیان واجد شرایط به آغوش گرم خانواده برگردند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته در طرح نهضت آزادسازی زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان رتبه دوم کشوری داشته ایم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از کمک خیرین، بسیجیان و جامعه حقوقی و همچنین پشتیبانی های سردار ریحانی فرمانده سپاه استان و ریاست کل دادگستری و همچنین همکاری های اداره کل زندان های استان بتوانیم تا پایان سال قریب به 100 نفر از زندانیان را آزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به صورت ماهانه توسط حقوقدانان بسیجی کرمانشاه

ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به صورت ماهانه توسط حقوقدانان بسیجی کرمانشاه