مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-16فرهنگي

159 اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد


دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت از آغاز رسمی پنجمین دوره برگزاری این تئاتر در دامغان برای فردا خبر داد و گفت: 159 اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد.

- سجاد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت به طور رسمی از تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال 1400 در دامغان آغاز می شود، ابراز داشت: برای بخش های رقابتی این جشنواره مجموعاً 159 اثر از 48 دانشگاه از شهرهای سراسر کشور مانند تهران، یزد، اصفهان، تبریز و غیره ارسال شده است.

وی ضمن بیان اینکه از میان این آثار 12 اثر از بخش صحنه ای و سه اثر از بخش نقالی آماده اکران شدند، افزود: این جشنواره از فردا یک شنبه آغاز و مراسم اختتامیه این جشنواره جمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 18 خواهد بود.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت بابیان اینکه این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می شود، ابراز داشت: تئاتر سراسری اردیبهشت از بهمن ماه سال 1399 فعالیت های خود را آغاز کرد که پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره در تاریخ 20 اردیبهشت، آثار توسط هیئت انتخاب جشنواره هادی عامل هاشمی، محمد رفیعی و پوریا حیدر نژاد دیده و ارزیابی شدند.

یعقوبی تصریح کرد: تولید محتواهای مفیدی درزمینهٔ تئاتر و ادبیات، برگزاری لایوهایی با موضوعاتی نظیر هنر نمایش و جشنواره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

159 اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد

159 اثر به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر اردیبهشت ارسال شد