مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-16سياسي

چمران: تلاش می کنیم برای شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسیم


رییس جمهور خودش تیم مشاورانی دارند که کار را برعهده می گیرند اینکه احزاب و دیگران سهم خواهی کنند کار صحیحی نیست.

- رییس سابق شورای شهر تهران درباره رسیدن به لیستی واحد برای شورای شهر تهران با جبهه پایداری و سایر گروه ها و احزاب اصولگرا گفت: تلاش می کنیم برای شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در نشست خبری امروز (یکشنبه) درباره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم و تصمیمات شورای ائتلاف درخصوص انتخابات شورا و ریاست جمهوری گفت: تلاش این است برای شورای شهر تهران به یک لیست برسیم، اما اگر نشود اجبارا باید لیست های مختلف بدهیم.

درحال حاضر به لیستی نرسیدیم که به سرلیست فکر کنیم قطعا در مجمع هرکسی در انتخابات رای بیشتری داشته باشد به عنوان سرلیست معرفی می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی اعضای شورای شهر دوره پنجم در روزهای اخیر مواضع خود را تغیر داده اند و آیا این افراد می توانند در لیست شورای ائتلاف قرار بگیرند، گفت: قاعدتا کسانی که به شورای ائتلاف بیایند باید مرامنامه و راه و روشی که تعیین می کنیم بپذیرند اگر کسی نپذیرد در مجمع معرفی نمی شود که رای بیاورد.

وی درباره سهم خواهی احزاب برای کابینه دولت از کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور خودش تیم مشاورانی دارند که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: تلاش می کنیم برای شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسیم

چمران: تلاش می کنیم برای شورای شهر تهران به یک لیست واحد برسیم