مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-16سياسي

کنگره شهید مدنی در همدان برگزار می شود


استاندار همدان از برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی در همدان خبر داد و گفت: تجلیل از مفاخر و سرمایه های گرانقدری که نقش عمده ای در باورهای دینی مردم، - ایسنا/همدان استاندار همدان از برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی در همدان خبر داد و گفت: تجلیل از مفاخر و سرمایه های گرانقدری که نقش عمده ای در باورهای دینی مردم، فرهنگ تجلیل و تحقق آرمان های اسلامی داشتند، امری مهم است .

سیدسعید شاهرخی یکشنبه 26 اردیبهشت ماه در شورای کنگره شهید مدنی در همدان، ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمندی که به موازات سایر فعالیت های فرهنگی، همدان را به عنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان ها قرار می دهد، برگزاری کنگره ها و معرفی مفاخر است.

تجلیل از شهید مدنی تجلیل از همه خوبی هایی است که در مورد این شهید گفته شده و حیف است که این صفات نیکو و برتر برای جوانان بازگو نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری این کنگره فرصتی است برای معرفی هرچه بهتر این شهید بزرگوار، افزود: کمیته های کنگره هر چه سریع تر فعالیت خود را آغاز کنند تا با آثار منتشر شده کنگره ای ماندگار را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کمیته شهید محراب آیت الله مدنی را به فال نیک می گیریم، تأکید کرد: کمیته ها کارهای کنگره را با جدیت دنبال کنند تا با احساس مسئولیت به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهید مدنی در همدان برگزار می شود

کنگره شهید مدنی در همدان برگزار می شود