مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-16سياسي

دوران کلی گویی نامزدهای انتخابات گذشته است/ راهکار برای رفع مشکلات بدهید


نماینده اقلید با اشاره به ثبت نام تعدادی بالایی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان کلی گویی و شعار گذشته است؛ مردم مشکلات و مسائل کشور را می دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه جامع در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

دیگر زمان کلی گویی و شعار گذشته است، مردم مشکلات و مسائل کشور را می دانند اما چگونگی حل مسئله در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مهم است.

وی افزود: آنچه باعث دلسردی و عدم اعتماد مردم به مسئولان شده، شعارهای تبلیغاتی برای جمع آوری آرا یا توسط مسئولان برای تصدی پست ها بوده است، اینبار اگر مردم به شعارها اعتماد کرده و پای صندوق آمدند، اما جواب اعتماد نگرفتند، بزرگترین خیانت به نظام و خون شهدایی است که برای به ثمر رسیدن نظام، ریخته شده از جمله سلیمانی ها، صیاد شیرازی ها، باکری ها، همت ها، کاظمی ها و فخری زاده هاست.

  نماینده اقلید در مجلس تصریح کرد: رییس جمهور آتی باید برنامه عملیاتی با اولویت مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه کند که لازمه آن استفاده از ظرفیت داخلی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران کلی گویی نامزدهای انتخابات گذشته است/ راهکار برای رفع مشکلات بدهید

دوران کلی گویی نامزدهای انتخابات گذشته است/ راهکار برای رفع مشکلات بدهید