مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16اقتصادي

سلطانی فر: اماکن ورزشی کشور از 40 هزار به 61 هزار مورد رسیده است


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعداد اماکن ورزشی کشور گفت: کل اماکن ورزشی متعلق به همه دستگاه های اجرایی از نزدیک به 40 هزار مورد در ابتدای دولت یازدهم به بیش از 61 هزار مورد رسیده و بیش از 50 درصد به تعداد اماکن ورزشی افزوده شده است.

- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعداد اماکن ورزشی کشور گفت: کل اماکن ورزشی متعلق به همه دستگاه های اجرایی از نزدیک به 40 هزار مورد در ابتدای دولت یازدهم به بیش از 61 هزار مورد رسیده و بیش از 50 درصد به تعداد اماکن ورزشی افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر در مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با بیان این که تلاش جدی مدیران دولت در سطوح مختلف این بوده که با بهره مندی از همه ابزارها و امکانات تلاش کنند تا کارنامه قابل قبولی در راستای خدمتگزاری به مردم به جا بگذارند گفت: زمانی که دولت یازدهم فعالیت های خود را در سال 92 آغاز کرد بر اساس آمار مرکز آمار ایران تنها حدود 17 درصد مردم در ورزش همگانی مشارکت داشتند اما امروز این رقم به 51 درصد رسیده است.

وی افزود: چندماه قبل در حوزه ورزش همگانی رصد و پایشی در ابعاد محدودتر داشتیم و به همین نتیجه رسیدیم که نشان می دهد مردم به اهمیت ورزش پی برده و به سلامت خود علاقه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: اماکن ورزشی کشور از 40 هزار به 61 هزار مورد رسیده است

سلطانی فر: اماکن ورزشی کشور از 40 هزار به 61 هزار مورد رسیده است