مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-16سياسي

حضور خیران در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی، چراغ راه حمایت از مددجویان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: مساعدت نیکوکاران در اجرای طرح ایران همدل- اطعام مهدوی، در ماه مبارک رمضان، چراغ راه حمایت از مددجویان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با تقدیر از نیکوکاران در حمایت از مددجویان، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا پیش بینی استقبال گسترده از مساعدت نیکوکاران نمی شد، ولی مردم فهیم و نیکوکار استان اصفهان با مساعدت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی، بار دیگر حمایت خود از نیازمندان را اثبات کردند و سبب شد این طرح چراغ راه حمایت از مددجویان شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در ادامه گفت: این استقبال سبب شد طرح مذکور امسال هم با توان بیشتری نسبت به سال قبل، شروع و از نعمت خیران بهره ببریم و به لطف خداوند و همت خیران، بالغ بر 742000 غذای گرم و افطاری و 122000 بسته معیشتی به نیازمندان به ارزش ریالی بالغ بر 54 میلیارد تومان اهدا شود.

وی با بیان اینکه خیران عزیز به تأسی از ابوالایتام امیرالمؤمنین علی(ع) در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند هم فعالیت مضاعفی داشته اند، اضافه کرد: گاهی اوقات شاید تصور بر این باشد که اندک کمک من، چه گره ای از نیازمند باز می کند اما با برنامه ریزی و هدفمندی و سوق همین کمک های اندک، در مسیر صحیح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خیران در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی، چراغ راه حمایت از مددجویان

حضور خیران در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی، چراغ راه حمایت از مددجویان