مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-16سياسي

قرآن مهمترین پایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:امام خمینی(ره) با تکیه بر معارف قرآنی جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و در واقع دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بوده است.

- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:امام خمینی(ره) با تکیه بر معارف قرآنی جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و در واقع دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی که در حاشیه مراسم جمع خوانی قرآن کریم توسط جمع محدودی از آزادگان استان مرکزی سخن می گفت بیان کرد: یکی از برنامه های مهم ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سال جاری توجه به قرآن و معارف قرآنی است چراکه پایه و اساس فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از قرآن و معارف است و باید به این مسئله توجه شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر معارف قرآنی جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و در واقع دفاع مقدس مردم و رزمندگان در جنگ تحمیلی بر اساس مبانی قرآنی بوده است.

مردم و رزمندگان با تاسی از قرآن کریم و روحیه ایثار و شهادت توانستند آیات قران کریم را در دفاع مقدس خود به طور عملی تفسیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن مهمترین پایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

قرآن مهمترین پایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است