مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-16سياسي

رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند


استاندار بوشهر با پیش بینی حضور باشکوه مردم استان در انتخابات پیش رو، گفت: رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند.

- ، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از برنامه هی رسانه ای ویژه انتخابات در بوشهر اظهار داشت: در آستانه برگزاری یک انتخابات مهم قرار داریم و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری در این انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و خصوصاً صدا و سیما در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات از رویدادهای مهم کشور است که همه آحاد جامعه باید نقش خود را در سرنوشت کشور نشان دهند.

استاندار بوشهر یکی از برکات نظام اسلامی را حضور مردم در ساختار اداره جامعه و مشارکت در تصمیم گیری دانست و افزود: اخلاق باید در رأس همه امور باشد و رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد حس ناامیدی در کشور و کاهش میزان حضور مردم در صحنه ها تصریح کرد: ترویج فرهنگ امیدآفرینی در جامعه رسالت رسانه ملی و استانی و همه اصحاب رسانه است.

گراوند از امیدآفرینی به عنوان یکی از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: دشمنان با بیان مشکلات و گرفتاری های اقتصادی تلاش دارند تا زمینه حضور کم رنگ مردم در انتخابات را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند

رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند