مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: روز سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و بکار گرفتن قوای خود برابر دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر یکشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معاون و روسای ادارات فرهنگی و آموزشی و تعاون و امور اجتماعی بنیاد مرکزی توضیح داد: حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین موضوعات دوران دفاع مقدس است که با نصرت الهی، مقاومت در سایه وحدت و همدلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج رقم خورد و سبب شکست سنگین دشمن شد.

وی افزود: تبیین دستاوردها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های جدید جامعه و تلاش در جهت حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

انصاری فر با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، گفت: سوم خرداد از آن جهت برای ما دارای اهمیت است که ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و همدلی و اتکا به توان نیروهای داخلی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: روز سوم خرداد نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملت ایران به برکت ایمان و پیروی از ولایت و بکار گرفتن قوای خود برابر دشمن است و برای ملت ما و تاریخ جهان و آیندگان یک نمونه درس آموز و عبرت آموز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است