مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-16اقتصادي

مجرمین جرایم نقدی زیر 80 میلیون تومان بلافاصله آزاد می شوند


طی سنوات گذشته برای آزادی محکومین جرایم نقدی حدود شش ماه تا یکسال زمان لازم بود اما درحال حاضر جرایم نقدی زیر 80 میلیون بلافاصله آزاد می شوند.

- قزوین-دادستان انقلاب قزوین گفت: طی سنوات گذشته برای آزادی محکومین جرایم نقدی حدود شش ماه تا یکسال زمان لازم بود اما درحال حاضر جرایم نقدی زیر 80 میلیون بلافاصله آزاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد قاسمی در نشست شوراهای اداری استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: طبق برنامه هرساله گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان در سال جاری اتفاق افتاد و ما شاهد ابتکار عمل بی سابقه ستاد دیه برای زندانیان در سال جاری بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اذعان کرد: با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی در جامعه سال جاری گلریزان آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد در استان با پخش برنامه معنوی پیش از اذان همراه شد که به مراتب تأثیرات چشمگیری نیز در حوزه آزادی زندانیان به همراه داشت.

وی گفت: در این برنامه از افراد سرشناس در حوزه های مختلف هنری، ورزشی و مذهبی دعوت شد و با حضور و همراهی این افراد هزینه 1 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت نقد و 1 میلیارد تومان به صورت چک و در مجموع حدود 3 میلیارد تومان جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمین جرایم نقدی زیر 80 میلیون تومان بلافاصله آزاد می شوند

مجرمین جرایم نقدی زیر 80 میلیون تومان بلافاصله آزاد می شوند