مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-16سياسي

محکومیت جنایات افغانستان و فلسطین توسط طلاب و فضلای حوزه


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دعوت کرد تا فردا در تجمع بزرگ حوزویان که با هدف اعلام انزجار نسبت به جنایات عاملان استکبار در افغانستان و فلسطین برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، روزانه مورد یورش صهیونیست های سفّاک قرار می گیرند و خانواده های بسیار، داغ عزیزانشان را متحمل می شوند.

از سوی دیگر یک عده به ظاهر مسلمان یعنی داعش زیر چتر آمریکا و غرب گرایان مدعی روشنفکری و حقوق بشر، دختران معصوم دانش آموز شیعه افغانستان را به خاک و خون می کشند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: دیدن این صحنه ها دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و اشک هر مسلمانی را سرازیر می کند.

دخترکی با سر و روی خونین، مظلومانه از دیگران می خواهد که کتابهایش را جمع کنند چون پدرش توان خرید کتاب را ندارد.

باید فریاد برآورد: کجاست انسانیت؟ کجاست مسلمانی؟ این بچه های معصوم به چه گناهی پرپر شدند؟ چرا خانه بر سر ساکن غزّه خراب می شود و چرا آنان را زنده به گور می کنند؟ آیا وقت آن نرسیده که ملت های مسلمان و آزاده عالم، اختلافات را کنار گذاشته و با اتحاد و انسجام، راه مقاومت را پیش بگیرند و دشمن خبیث را نابود سازند؟ در این اطلاعیه اضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایات افغانستان و فلسطین توسط طلاب و فضلای حوزه

محکومیت جنایات افغانستان و فلسطین توسط طلاب و فضلای حوزه