مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:352021-05-16سياسي

مرد اردیبهشتی چون قند شیرین بود!


27 اردیبهشت ماه در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است؛ روزی که نام بسیاری از چهره های بزرگ را در حوزه های ارتباطات، - روابط عمومی و روزنامه نگاری برایمان زنده می کند؛ یکی از این چهره ها حسین قندی یا همان استاد تیترنویسی است که اردیبهشت 6 سال پیش برای همیشه با جامعه رسانه ای و دنیای ارتباطات خداحافظی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهمیت جایگاه علوم ارتباطات، رسانه ها و روابط عمومی ها در دنیای امروز و در هجوم اطلاعات بدون مرز، چندین برابر شده است.

حالا دیگر با باز شدن مرزهای ارتباطاتی جهان و افزایش بی شمار انواع رسانه های اجتماعی، بسیاری از ما بیش از پیش به اهمیت علوم ارتباطات، فعالیت درست رسانه ها و نقش روابط عمومی ها در انتقال درست اطلاعات، پی برده ایم.

هرچند که تاکید بر پراهمیت بودن علوم ارتباطات، موضوع جدیدی نیست و صرفا شاید در سال های اخیر بیشتر مطرح شده است.

از سال های پیش توجه به این علم بی انتها از سوی چهره های مهم علمی همچون کاظم معتمدنژاد، مهدی محسنیان راد، علی اکبر فرهنگی و .

مورد تاکید واقع شده بود.

البته که چهره های مهم و موثر در دنیای علوم ارتباطات، رسانه و روزنامه نگاری و روابط عمومی ایران کم نیستند و نمی توان از نقش مهم آنها در پیشبرد علمی و عملی این عرصه چشم پوشی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد اردیبهشتی چون قند شیرین بود!

مرد اردیبهشتی چون قند شیرین بود!