مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-16ورزشي

کمالیان: سبک بسکتبال ایران مشخص نیست/ با سطح مسابقات بین المللی فاصله داریم


مربی سابق تیم ملی و کارشناس بسکتبال ایران درباره آخرین شرایط ملی پوشان برای حضور در المپیک، شرایط کلی این رشته در کشور و نقاط ضعف و قوت موجود صحبت کرد.

- مربی سابق تیم ملی و کارشناس بسکتبال ایران درباره آخرین شرایط ملی پوشان برای حضور در المپیک، شرایط کلی این رشته در کشور و نقاط ضعف و قوت موجود صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران به منظور حضور در رقابت های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021، درحالی از روز (یک شنبه) 26 اردیبهشت آغاز شد که حضور نفرات جدید مانند پویان جلال پور بازیکن دو رگه ایرانی- آلمانی در تمرینات و دعوت نشدن سجاد مشایخی از نکات قابل بحث در این بازه زمانی به شمار می رود.

به همین منظور خبرنگار ایسنا برای ارزیابی شرایط تیم برای مسابقات پیش رو مانند پنجره سوم و بازی های المپیک با صفاعلی کمالیان مربی سابق تیم ملی به گفت وگو نشست که این مصاحبه را در ادامه می خوانید.

*پیش از هر مطلبی، نظر شما درباره لیست اردونشینان و شرایط تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات پیش رو چیست؟ از نظر من نفرات دعوت شده به تیم ملی یک فهرست متعادل هستند، اما جای چند سوال هم هست که شاید بهتر باشد مسئولان تیم در مورد آن ها پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالیان: سبک بسکتبال ایران مشخص نیست/ با سطح مسابقات بین المللی فاصله داریم

کمالیان: سبک بسکتبال ایران مشخص نیست/ با سطح مسابقات بین المللی فاصله داریم