مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 01:252021-05-16فرهنگي

جشنواره تئاتر دانشگاهی اول تیر برگزار می شود/ دریافت کامل بودجه


دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اعلام اینکه این دوره جشنواره از اول تیر 1400 برگزار می شود تأکید کرد که بودجه جشنواره بیست و سوم به صورت کامل دریافت شده است.

- مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره با توجه به شرایط کرونایی موجود و برنامه ریزی های مدنظر در این خصوص، به خبرنگار مهر گفت: انشاءالله از 7 تا 10 خرداد جشنواره مناطق را در شهر دامغان برگزار خواهیم کرد و از 5 تا 15 خرداد نیز بازبینی های نهایی آثار نمایشی تهران انجام خواهد شد.

برنامه ریزی ما این است که جشنواره بیست و سوم از اول تیر برگزار شود.

وی درباره بخش بین الملل این دوره از جشنواره توضیح داد: در حال رایزنی با گروه هایی هستیم که اجرایی مناسب جشنواره بیست و سوم دارند تا بتوانیم به صورت پلتفرمی اجرای این آثار را در جشنواره داشته باشیم.

جدی با اشاره به چاپ 5 عنوان کتاب و رونمایی آنها در زمان برگزاری جشنواره بیست و سوم، درباره اینکه اگر تعطیلی های کرونایی بار دیگر روند فعالیت تئاتر را متوقف کند چه تمهیدی برای برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی مدنظر است، اظهار کرد: چون در حال حاضر فعالیت های تئاتری از سر گرفته شده ما زمان برگزاری جشنواره را اول تیر در نظر گرفته ایم ولی اگر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر دانشگاهی اول تیر برگزار می شود/ دریافت کامل بودجه

جشنواره تئاتر دانشگاهی اول تیر برگزار می شود/ دریافت کامل بودجه