مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-17اجتماعي

کسب رتبه پنجم در یازدهمین المپیاد نانوکشوری


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کسب رتبه پنجم کشور در بین 31 استان شرکت کننده در یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کسب رتبه پنجم کشور در بین 31 استان شرکت کننده در یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور، با اعلام این خبر گفت: در یازدهمین آزمون المپیاد نانو که به دلیل شرایط ویژه کرونایی به صورت آنلاین در سال 99 برگزار شد، 24 نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله دوم المپیاد نانو کشور راه یافته و در نهایت موفق به کسب مقام پنجم کشور شدیم.

وی افزود: دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو نیز توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سال جاری برگزار می شود، المپیاد دانش آموزی نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال آوران از جوایز و امتیازات این بنیاد بهره مند خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله تصریح کرد: مرحله اول این المپیاد، تیرماه 1400 به صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه پنجم در یازدهمین المپیاد نانوکشوری

کسب رتبه پنجم در یازدهمین المپیاد نانوکشوری