مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-17اقتصادي

کارآفرینی روستایی با «موسیر»


انسان های کارآفرین با راهکارهای خلاقانه و کشف ایده های جدید و تازه موجب به وجود آمدن فرصت های جدید شغلی شده و می توانند با تشخیص زودهنگام فرصت ها جانی دوباره به مشاغلی که سال ها از به وجود آمدنشان گذشته است، - ایسنا/همدان انسان های کارآفرین با راهکارهای خلاقانه و کشف ایده های جدید و تازه موجب به وجود آمدن فرصت های جدید شغلی شده و می توانند با تشخیص زودهنگام فرصت ها جانی دوباره به مشاغلی که سال ها از به وجود آمدنشان گذشته است، بدهند.

در این بین کارآفرینی در حوزه کسب و کار اشتغال روستایی با ایده هایی جدید از نقش مؤثری در توسعه روستاها برخوردار بوده و با این ایده های پولساز خلاقانه کارآفرینان، می توان روستاها را به سمت مهاجرت معکوس سوق داده و جوانان را از رؤیای جستجوی خوشبختی در زرق و برق شهرها رهانید و با دستان پرتلاش و فکرهای بلند جوانان روستا و حمایت مسئولان، آبادانی را بیش از پیش عرضه کرد.

اگرچه ایده های پولساز در روستا بیشتر برای جوانان مطرح می شود اما هیچ محدودیتی برای افراد دیگر نیز ندارد و افراد با هر سن و سال و هر جنسیتی می توانند کارآفرینی روستایی را مبنای فعالیت اقتصادی خود قرار دهند.

در بین کارآفرینان روستایی موفق، مردان و زنان بسیاری وجود دارند که توانسته اند با تکیه بر دانش و علاقه خود تولیدی های موفقی را را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی روستایی با «موسیر»

کارآفرینی روستایی با «موسیر»